top of page

Welkom bij Heintje KoekeloereBOOK

Bijgewerkt op: 15 dec. 2020

Hoi vrienden van mij

Hier ga ik ook kijken of ik met deze site kan bezig houden en mijn berichtjes kan posten..en zo ook contact kan houden met jullie. Want op Facebook is veel ellende en leed en rare fratsen en veel ergernissen..en dan komt corona nog bovenop bij...dus overal niks meer dan gezeik. En wil nu proberen hier een site voor te maken als alternatief middel ipv Facebook en ook hier geen last van censuur en regels van FB.. hier is wat meer vrijheid ;-) Ook op deze manier is een leven buiten facebook om ;-) Maken jullie een accountje hier ..vrienden van mij..en je kan ook dan reageren op de berichten ;-) wel net zo leuk en motiverend voor mij ;-) Ook kan je zelfs de berichtjes hier liken ;-) een beetje Facebook Style gemaakt hier ;-) Ook kunnen jullie op de blog zelf gemaakte berichtjes en plaatjes enzo posten ;-) Jullie kunnen simpel met je eigen FB ..op deze pagina inloggen ( zie rechtsbovenin,,,inloggen ) Ook de Members Chat werkt ;-) Vriendelijke Groet Heintje


...::: LIVE-SHOUTBOX :::...







Dit is een hele oude startpagina van mij..minstens 15 jaar oud. De pagina is niet up to date..maar ik maak er weer een herstart aan met nieuwe hele goede links erop die handig zijn voor mezelf en ook voor andere mensen ;-)

Ik maakte ooit deze pagina.. om op deze manier tevens mijn favoriete websites links..te bewaren als soort van backup....voor als mijn computer het ook begeeft...want kan kan ik op deze manier ook weer het belangrijkste weer terug vinden op mijn eigen startpagina ;-)
















186 weergaven4 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page